Careers
リクルート
採用に関しては、実践力を最重要項目とします。
フォーラムのノウハウを実践するためには非常に高い理解力と実践力が必要とされます。そのためには、多くを学び、クライアントと協働で仕事の出来る人材が重要だと考えています。また私たちの目指す姿に共感して、自分自身にチャレンジする。チェンジリーダーであり続ける人のみがフォーラムジャパンで成功できる人材です。
現在は、シニアコンサルタントを若干名募集しております。以下が条件です
・グローバル企業での勤務又は長期プロジェクト経験
・会社役員レベルの経験又
そのレベルに頻繁に接する機会
・経営者の立場で物事を考え行動できる
・海外での業務及び生活経験
・グローバルに通用する資格を保有
・優れた人的ネットワーク
・ビジネスレベルの英語
下記はフォーラムビジョン、ミッション、
カスタマーフォーカスコードです。
FORUM VISION
The relationship between individuals and institutions is a critical arena.
We work in it.
In a world of rapid change, we believe high-performing companies will
be those who link strategic direction and their people’s actions and
motivations.
We will be the leader in forging this link.
We will respect people, be customer focused, and make a difference.
FORUM MISSION
Forum helps people and companies succeed in a changing business environment.
Forum works with people to build confidence, competence, and commitment.
Forum works for companies to build, sustain, and enhance competitive
advantage through people.
Forum’s products, services, and delivery are focused to link individual
performance with company strategy and tactics.
We accomplish this linkage by understanding business issues, providing
customer-specific initiatives, and implementing programs of superior
value that achieve practical, positive results.
FORUM CUSTOMER FOCUS CODE
Do what your customers value.
Embrace continuous improvement.
Learn through measurement.
Institute reliable methods.
Get rid of waste.
Harness team power.
Train and educate.
|